Anasayfa / Anasayfa / LG G2 BRİCK KURTARMA (HARD BRİCK)

LG G2 BRİCK KURTARMA (HARD BRİCK)

LG G2 D802 cihazlarımız için brick,reset,bozuk,çökmüş,açılmıyor ve aşağıda sıralamış olduğum nedenler ile bu konudaysanız hemen işlemlerimize başlayalım.

  • Telefonum hiç açılmıyor
  • Telefon siyah ekranda kaldı tepki vermiyor
  • Telefonumun logosu dahi gelmiyor
  • Pil sökülmüş durumda ekranda sarı ünlem geliyor
  • Bilgisayar telefonumu com(),modem yada Qualcomm 9008() olarak görüyor
  • Ve benzeri durumlar..

İşlemlerimiz 64bit işletim sistemlerinde çalışmaz tavsiye edilen sistem yapısı

  1. Microsoft , Windows XP (Service pack 3) 32 BIT Windows7 X86
  2. Microsoft Visual C ++ 2010  dağıtılabilir paketi (x 86)
  3. Antivirüs programımızı kapatıyoruz durduruyoruz yada devre dışı bırakıyoruz.Aksi takdirde indirmiş olduğumuz dosyayı virüs algılayıp silmektedir.
  • LGG2_9008_FIX.zip İndir
  • Alternatif BoardDiag İndir
  • QDLoader Driver İndir
  • BoardDiag v2.99 İndir
  • D802 için TOT dosyası İndir  32-16 sürümüne göre indiriniz.
  • LS980 İçin TOT Dosyası İndir

 

Aygıt yöneticisinde aşağıdaki gibi Qualcomm HS-USB QDLoader 9008  görünenler için sorun yok fakat görünmeyenler için öncelikle sayfadaki konuya bakmaları tavsiye edilir linkteki konudan sonuç çıkaramayanlar için aygıt yöneticisinde nasıl 9008 moduna alacağımız işlem öncelikle sökme işlemidir oda videoda izlenmektedir.Lg g3 konusundan alışageldiğimiz bir durum 9008 moduna geçirebilmemiz için anakart üzerinden bir kısa devre işlemi yapmamız gerekmektedir oda resimde anlatılmaktadır…

Lg G2 Sökme işlemi;

Resimde  görülen noktalara dikkat ediyoruz detaylara..

Ve can alıcı nokta gerekli kısa devre işlemini yapıyoruz ve telefonumuza start vererek telefonumuzun 9008 modunda algılanmasını sağlıyoruz.

 

Aygıt yöneticisinde  şeklinde görebildiysek aşağıdaki işlemlere başlayabiliriz. Ve herşey resimlerde anlatılmaktadır.İndirmiş olduğumuz LGG2_9008_FIX dosyasını c dizinine resimdeki gibi çıkartıp b2b.exe dosyasını yönetici olarak açarak başlıyoruz.Alternatif başka bir sürüm daha verilmiştir sorun alan diğer sürümüde deneyebilir.

Sonrası Download Mod Ve Rom…

Umarım herşey yolunda gitmiş ve çözüme kavuşmuşusuzdur.Elimden geldiğince sadeleşmiş kolay ve anlaşılır anlatmaya çalıştım.Lütfen aşamaları dikkatlice ve yavaş bir şekilde yaparak ilerlersek daha sağlıklı olacağına inanıyorum.

Hakkında sguney

Bilgi Paylaştıkça Çoğalan Bir Hazinedir.TechnoGar Bilişim Teknolojileri Kurucusu.

48 yorum

  1. Öncelikle böyle değerli bir bilgi paylaştığınız için size çok çok teşekkür ediyorum. Benim bilgisayarım 64 bit işlemci ve x64 tabanlı, win10 home yüklü bu bilgisyarda yukarıdaki işlemleri yapabilir miyim acaba? (c bölümünde x86 diye bir klasörde var.)

    • x86 klasoru 32bit programlara desteklemesi acisindan bulunmaktadir kardesim.64 bit sistemde ben denemedim acikcasi ama deneyebilirisniz denemekten zarar gelmez.Ama 32bit isletim sistemleri onerilmeltedir.

  2. hocam bu arada işlemleri anladım fakat dır kısmandaki işlemi çözemedim LGG2_9008_FIX.zip’yi indirdim C’ye kurdum. C/Lg/g2/Fw bu nedir bu klasörü biz mi oluşturuyoruz.

  3. ALLAH RAZI OLSUN
    ALLAH BAŞARI NASİP ETTİ ELHAMDÜLİLLAHİ RABBİL ALEMİN
    ES SELAMUN ALEYKÜM CAN DOST
    ALLAH İLMİNİ BEREKETLENDİRSİN
    KALBİNDE DARLIK VARSA GENİŞLETSİN İNŞAALLAH 🙂

  4. 🙂 Şimdide twrp e girdim telefonun içi bomboş pc telefonu görüyor lakin twrp de ota seçili olmadığı için dosya aktaramıyorum sanırım fastbootta ondan sebep dosya kabul etmiyor twrp u nasıl kaldırabilirim . SELAM

  5. hocam benim olmadı acaba 64 bit olduğu için mi normalde x86 klasörü var pcde extraya basınca sizin gösterdiğiniz pencere çıkmıyor başka birşey cıkıyor ve aradan on dakka gecınce hata verıyor.

    • İşlemleri 32bit işletim sistemi x86 olan makinada uygulamanız faydalı olacaktır lakin x64 uyumsuz ve sorun yaratan bir sıkıntı olduğunu öne sürüyorlar..

  6. x64e göre bu sitede bulabilir miyim acaba çünkü

  7. hocam benim telefonuma lg g2 ls980 costum rom kurarken yanlış bişey seçmişim galiba eoror verdi bnde tot atmaya öaliştim ve tot atamadım ls980 tot dosyasını indirdim ama eror verdi telefonda F320K yazıyordu bu sorunu nasıl atlatabilirim ?

    • Konudaki işlemleri F320K tot dosyası ile yapmanınz gerekebilir deneyen arkadaşlar genelde telefon yanlış model sorunu ile karşılaşıp sizin gibi hatalar almaktalar..

  8. Dediginiz islemi yapmaya calisiyorum ancak tot dosyasini extract ettikten sonraki asamada gerekli yerleri isaretliyorum ve start diyorum hata veriyor.
    hatada “device was not found in dload trying flash programmer” yaziyor. Aygit yoneticisinden cihazi Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 olarak goruyorum ve hard brick’i cozemiyorum. yardimci olur musunuz

  9. kardesim pc benim teli RELINK HS-USB QDLoader 9008 (COM4) olarak görüyor aynı işlemleri yapsam işe yarar mı

  10. C/Lg/g2/Fw bu dosyayı bulamadım bunu kendimiz nasıl olusturucaz yardımcı olurmusun??

  11. Hocam telefonun ekranı hiç gelmiyo ve download moda girmiyo. Bilgisayara takınca dediğiniz gibi görünüyor aygıt yöneticisinde ama tüm işlemleri yapıp start deyince ingilizce download moda al gibi bisey diyo nasıl yapabilirim

    • Kardesim cok karisik anlatmissin hic ekran gelmiyor demissiniz download moda girmiyor demissiniz sonrada downolad moda gir diye birsey demissiniz daha anlasilir anlatmalisiniz selamlar..

  12. lg g2 d800 32gb hatalı bir program sunucu cihaz recovery mode geri geliyor download mode geçmiyor her türlü yazılımı usb den alıyor ama tekrar recovery mode gerı geliyor bununla ilgili yardımcı olursanız sevinırım.

  13. slm benim lg g2 d800 model hatalı bir eklenti yüzünde açılmıyor recovery mode geri gelıyor pcı usb olark gürüyor kaç tane yazılı m yükledim aynı sorun recovery mode geri geliyor bunun çare sı nedır yardımcı olursanız sevınırım teşkürler

  14. merhaba bende bi tane g2 var hafıza 32 gb ama 10 gb diye görüyor jtag yapsam düzelir mi acaba ?

    • Jtag islemi yapmaniza verek yok jtag yapacak bir islem yok jtag islemi bambaska birsey siz sanirsam yanlis rom yada root islemi yaptınız.Yapacağınız islem stock roma donmek cihaziniza uygun fabrikasyon romu lg flash tool araciligiyla yuklerseniz sorununuz düzelecektir.Ayrica hafizaniz 10 gb degil 16 gb dusmustur rom kaynakli siz 10 gb goruyorsunuz selamlar..

  15. Zekeriye şanverdi

    Allah razı olsun telefonu bir kenara atmıştım telefoncu artık kurtulmaz dedi sayende kurtardık fakat güç tuşu çalışmadı ve aşırı ısınıyor onu anlayamadım

    • Rica ederim isinize yaramasina sevindim.Yasadiginiz sorunlara gelince guc tusunun calismamasi ilk sizde rastladim isinma olayi pilden kaynakli olabilir,farkli overclock yazilimlarindan yada yanlis rom kaynakli bir isinma olabilir stock yazilimlari yukleyiniz recovery ve bootloader dahil selamlar..

  16. S.a hocam benim lg g2 download moda diye giriyorum fakat fastboot mode a giriyor aygıt yöneticisinde ise Android olarak görünüyor.Bu işlemleri yapmadan çözümü var mı yoksa illa bunları mı yapacağım?

  17. Ustam bütün arkadaşlara cevap vermişssin sağolasın bayağı ilgilisin.Konuyla ilgili bi sıkıntım var hiç biryerde çözemedim.START dediğimde AP Pass ama eMMC de hata alıyorum.Filed to open partititon eMMC hatası veriyor.Nasıl çözerim çıldırıcam.Sağol şimdiden.

  18. ———————device was not found in dload trying flash programmer—————————————–

    ÇÖZÜMÜ AŞAGIDAKİ LİNKTEN İNDİRDİGİNİZ DOSYAYI AÇIN İÇİNDEKİLERİ KOPYALAYIN VE ÖNCEDEN İNDİRMİŞ OLDUGUNUZ TOT DOSYASI KLASÖRÜN İÇİNE YAPIŞTIRIN VE DOSYALARI DEGİŞTİR DEYİN

    https://www.dropbox.com/s/glmjs4hmcd4rfyj/D802%209008%20FIX%20%2B%20Partitions.rar?dl=0

    NOT : WİNDOWS 10 64 BİT TE DENENMİŞ VE BAŞARILI OLMUŞTUR

  19. hocam iyi aksamlar ne yaptıysam exctratta görünmesi gereken alanı bir türlü başaramadım nerde hata yapıyor olabilirim bilgisayarım 32bit windovs 7 bende görünen alttaki resimde var

    https://i.hizliresim.com/ZZo6Qg.jpg

    • Siz tot dosyasını yine tot klasörüne çıkartıyorsunuz ondan görememiş olabilirsiniz.Konudaki yollara iyi bakın c ye o şekilde klsör yapılandırın oluşturun yani sonra extract yapın zaten bu işlem bilfiğimiz winrardan dosyaları çıkar mantığı sadece tot dosyasını extract yapmak için böyle bir yöntem kullanıyoruz.Ayrıca tot dosyası extract edildğinden çok büyük bir bouyutu olacaktır donma falan yapabilir biraz bekleyin düzelecektir selamlar.

  20. Yazilardakini denedim b2b de aldigim hata ya portation oldu ya da max number of partition oldu SRK Tool ile denedim disk manager kisminda hangi numarada gozuktugunu sordu fakat gozukmedi yani telefon Qualcomm 9008 com3 olarak gozukuyor ama zannedersem ki telefonun depolamasi gozukmuyor bende bu sorunu atlatamadim.

  21. Öncelikle selamun aleyküm benim sıkıntım telefona yanlış rom atmam sonucu telefon dokunmatiği çalışmadı sonra başka bir rom denedim ondan sonra telefon lg logosunda kaldı aygıt yöneticisinde lgeandroid diye görüyor ve tekrar rom atmaya çalıştığımda download moda giriyor ama pc telefonu bir türlü görmüyor bunun çözümü var mıdır acaba ??

  22. Hocam gerçekten teşekkür ederim. Telefonu birden fazla disk görünce tamamen silmiştim. Recovery menüsü için AutoRec.apk sını kurup recovery için play storedan uygulama indirdim. Uygulamadan recovery butonuna basınca simsiyah ekran karşımda. Şimdi orjinal romunu yüklüyorum. Anakart gitti diye düşünürken siteyi buldum. Tekrardan teşekkürler.

  23. Hocam merhaba. Cihazım tamamen susmuş durumda hiç açılmıyor. Usbyi pcye takınca birsürü disk açılıyor ve aygıt yöneticisinde cihazım böyle görünüyor..
    Qualcomm HS-USB Diagnostics 9006(COM11)
    Bu arada cihazım Canada modeli LG G2 D803
    Bu cihaza Tot dosyası da bulamadım. Ne yapabilirim?

    • Konudaki İşlemleri deneyebilirisniz mantık aynı mantık tot dosyasını nette bulup işlemler yapınız.Yanıt veriyorsa yaşayabilir.

  24. iyi günler bu işlemleri e986 ( g pro ) modeli içinde yapabilirmiyim? qusbh 9008 diye bir şeyler çıkıyor yardımcı olabilir misiniz.?

  25. hocam merhabalar benim lg g2 d802 telim hiç açılmıyor download modda açılmıyor lakin sarj oldugunda ekran görüntüsü var bi kapalıyken okdar. simdi benim amacim yazılım falan yuklemek degil içindeki dosyaları kurtarsam yeter bu metodla kurtarabilirmiyim yoksa baska bir yöntem varmıdır teşekkürler..

    • İçindeki dosyalarını kurtarmak telefonu kurtarmaktan daha zor be kardeşim masaüstü pclerde olduğu gibi sanal sistemle flash belleği göremiyoruz malesef keşke öyle bir şansımız olsa okadar faydalı olurki.

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.